Nikolina Stojaković, Osnovna škola Darda

Kad padne mrak, R. L. Stine

Pročitala sam roman Kad padne mrak. Holly, djevojka koja koja ne voli boravak u prirodi, odlazi u kamp Noćno krilo pomoći vlasniku kampa, svom omiljenom ujaku Billu. Od samog početka stvari su krenule krivo: ormari koji se ruše, zmija pod Hollynim jastukom, mrtva voditeljica Debra…Na mjestu svakog nesretnog slučaja bilo je crveno pero. Holly je znala da nije u pitanju slučajnost nego namjerno izazivanje nesreća i želja ga se kamp ugasi. Thea, Hollyina prijateljica ,i Bill ne vjeruju Hollyinim sumnjama. U kampu je i Hollyina bivša prijateljica Geri koja ju mrzi. Geri, uz pomoć Kita i Micka, maltretira Holly te ju suočava sa njezinim najvećim strahom - prirodom. Sandy je dječak koji se svidio Holly, ali i ona njemu. Na jednodnevni izlet krenuli su:Holly, Sandy, Geri,Mick, Kit i John. Rano ujutro Sandy je probudio Holly i pitao ju želi li s njime na vožnju kanuom. Holly je na poziv je pristala. Tijekom vožnje Holly saznaje da je Sandy taj koji je prouzročio sve nesreće u kampu. Razlog tome je smrt njegovog polubrata Setha ,zvanog Poglavica ,koji je prošle godine bio u kampu i poginuo tijekom vožnje kanuima. Sandy je ubio Debru zato što je, ona tada trebala paziti na djecu, ujedno i na Poglavicu. Holly je uspjela pobjeći Sandyiju te je tijekom bijega srela Micka koji joj je pomogao. Roman mi se svidio. Bio je uzbudljiv, najviše mi se sviđalo kada se Holly stavila u ulogu detektiva i to što je vjerovala svojim osjećajima iako su svi bili protiv njih.

4. izazov: Pročitajte knjigu koja u svom naslovu ima riječ "zvijezda" ili "noć" ili bilo koji drugi oblik tih riječi.

Primjedbe

Mrežin čitateljski izazov

Mrežin čitateljski izazov je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za cilj ima poticanje čitanja nelektirnih djela te stvaranje osobnog, kritičkog stava, razumijevanje i poznavanje pročitanog djela, razvijanje navike čitanja kao važne komponente u procesu učenja i natjecateljskog duha te stvaranje aktivnih čitatelja i korisnika knjižnica. Jedan književno-čitateljski izazov će biti objavljen jednom mjesečno na Facebook stranici projekta, a bit će tematski vezan uz stihove hrvatskih pjesnika. Učenici samostalno odabiru knjigu tematski vezanu uz stihove i čitaju je jedan mjesec nakon čega pišu kraći osvrt na pročitano i osvajaju digitalnu značku za taj izazov. U školskoj se godini čita deset djela i nakon pročitanih djela i napisanih preporuka ili osvrta, učenici za trud dobivaju priznanje za ostvaren uspjeh. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.