Nikolina Stojaković, Osnovna škola Darda

Prsti puni mora, Igor Lepčin

Pročitala sam knjigu Prsti puni mora. Djevojčica Sara, koja može kontrolirati more, zaljubljuje se u dječaka Jadrana koji može kontrolirati oblake. Jadran s nogometnim klubom dolazi na otok Vallin kako bi odigrali tradicionalni turnir. Sarin tata veliki je obožavatelj nogometa, a njegov sin Mali, Sarin brat, igra za glavnu momčad. Sara i Jadran su si razotkrili svoje moći te ga Sara vodi u istraživanje Titanika i potopljenog broda iz Atlantide. U finalu su trebali nastupati nogometni klub Vallin i Jadranov klub -Dinamo. Uoči finala, Sara i Jadran su se posvađali te je Jadran otišao na njihovu palubu. Jadran se poskliznuo i slomio dvije kosti pa nije mogao nastupiti u finalu. Sarin je tata mislio da je Sara to izvela. Jadran je otišao nazad u Zagreb bez pozdrava, što je Saru dodatno rastužilo. Sara ga je ipak nazvala, ali se javila Jadranova mama koja je Sari pročitala poruku koju je Jadran za nju pripremio. Zaljubljeni par, pomoću svojih sposobnosti, ipak se našao i raščistio sve probleme.

Knjiga mi se svidjela, kratka je i zanimljiva. Preporučila bih je svima koji vole pubertetske ljubavi i romantiku.

5. izazov: Pročitajte knjigu čiji je sadržaj vezan uz "morsku temu" - brodove, plaže, ljetovanja, skrivena blaga, školjke, morski svijet i slično. 

Primjedbe

Mrežin čitateljski izazov

Mrežin čitateljski izazov je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za cilj ima poticanje čitanja nelektirnih djela te stvaranje osobnog, kritičkog stava, razumijevanje i poznavanje pročitanog djela, razvijanje navike čitanja kao važne komponente u procesu učenja i natjecateljskog duha te stvaranje aktivnih čitatelja i korisnika knjižnica. Jedan književno-čitateljski izazov će biti objavljen jednom mjesečno na Facebook stranici projekta, a bit će tematski vezan uz stihove hrvatskih pjesnika. Učenici samostalno odabiru knjigu tematski vezanu uz stihove i čitaju je jedan mjesec nakon čega pišu kraći osvrt na pročitano i osvajaju digitalnu značku za taj izazov. U školskoj se godini čita deset djela i nakon pročitanih djela i napisanih preporuka ili osvrta, učenici za trud dobivaju priznanje za ostvaren uspjeh. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.