Anja Rukljač, Graditeljska škola Čakovec

Priča počinje s nama, C. Hoover

Collen Hoover je nakon knjige „Priča završava s nama“ napisala nastavak pod nazivom „Priča počinje s nama“. Radnja priče nastavlja se nekoliko sati nakon događaja s kojim je završio prvi nastavak, odnosno trenutkom u kojem glavna junakinja Lily zatraži razvod braka od supruga Rylea. Odluka o razvodu, mogli bismo iz konteksta shvatiti, bila je zajednička, kako bi zaštitili svoje zajedničko dijete od neugodnosti i izlaganja svađama među njima. Da biste u potpunosti shvatili cijeli kontekst i smisao ovog nastavka, ipak biste trebali pročitati prethodni, što osobno smatram ne bi trebao biti neki problem, budući da su knjige jako zanimljive. U ovom nastavku napokon i miljenik Atlas dobiva priliku da pobliže upoznamo njegove želje i strasti. Inače, Atlas je Lilyna prva ljubav koja se nakon dvije godine vraća u njezin život. Lily je presretna što je dobila novu priliku za ljubav, a ja što je taj muškarac upravo koji Atlas mi se oduvijek sviđao i za kojeg sam navijala. On je oduvijek bio taj poseban za Lily. Ali... nije sve tako jednostavno jer je tu (još uvijek) ljubomoran bivši muž koji ne može podnijeti Atlasovu prisutnost u Lilynu životu. Hoće li Lily i Atlas moći prebroditi sve prepreke? Hoće li se Ryle napokon pomiriti s činjenicom da Lily voli drugog muškarca? I hoće li svi sretno živjeti do kraja života?

Odgovore saznajte tako da što prije nabavite i pročitate ovu fantastičnu knjigu!

2. izazov: Pročitajte djelo kojemu naslov započinje riječju "priča". 📔🤓


Primjedbe

Mrežin čitateljski izazov

Mrežin čitateljski izazov je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za cilj ima poticanje čitanja nelektirnih djela te stvaranje osobnog, kritičkog stava, razumijevanje i poznavanje pročitanog djela, razvijanje navike čitanja kao važne komponente u procesu učenja i natjecateljskog duha te stvaranje aktivnih čitatelja i korisnika knjižnica. Jedan književno-čitateljski izazov će biti objavljen jednom mjesečno na Facebook stranici projekta, a bit će tematski vezan uz stihove hrvatskih pjesnika. Učenici samostalno odabiru knjigu tematski vezanu uz stihove i čitaju je jedan mjesec nakon čega pišu kraći osvrt na pročitano i osvajaju digitalnu značku za taj izazov. U školskoj se godini čita deset djela i nakon pročitanih djela i napisanih preporuka ili osvrta, učenici za trud dobivaju priznanje za ostvaren uspjeh. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.